Leer vandaag nog
EHBO verlenen.

Bestelling en Levering

Hoe plaats ik een bestelling?

Om een bestelling te plaatsen heeft u een account nodig. U kunt ervoor kiezen om direct te bestellen en tijdens het bestelproces een account aan te maken. Volgt u dan de stappen zoals aangegeven op uw scherm. Ook voor volgende bestellingen kunt u dit account gebruiken.

U kunt er ook voor kiezen om eerst een account aan te maken. Om een account aan te maken, klikt u rechtsboven op de pagina op 'uw gegevens'. Nu kunt u uw gegevens invullen. Zodra u succesvol bent aangemeld, kunt u een bestelling plaatsen.

Het plaatsen van een bestelling is hieronder stapsgewijs omschreven!

Stap 1: klik bij het gewenste artikel op ‘In winkelwagentje’

Stap 2: klik op ‘verder naar bestellen’ (of op ‘verder winkelen’ wanneer u meer artikelen wilt bestellen)

Stap 3: controleer de gegevens van uw bestelling.

Stap 4: Als al uw gegevens correct staan weergegeven, klikt u op ‘naar betalen’

Stap 5: selecteer de gewenste betaalwijze

Stap 6: maak uw bestelling definitief door op ‘Bestelling versturen’ te klikken.

 

Winkelwagentje

Hier ziet u wat er in uw winkelwagentje zit.

 

Adresgegevens

U kunt hier het factuuradres en het bezorgadres van de bestelling kiezen.

 

Verzendwijze

Verzendwijze 

Wanneer u meerdere artikelen in één keer bestelt, doen wij ons best om alle artikelen ook in één keer bij u te laten bezorgen. De levertijd van uw gehele bestelling wordt in dat geval gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd. Dit is niet mogelijk als de levertijd tussen de verschillende artikelen te groot is.

 

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Bestellingen die door de brievenbus passen, worden van dinsdag tot en met zaterdag bezorgd door PostNL. Pakketten waar de bezorger voor moet aanbellen, worden bezorgd door PostNL pakketten van maandag tot en met zaterdag.

 

Wat zijn de verzendkosten?

Wij brengen geen verzendkosten in rekening,  al uw orders worden GRATIS toegezonden met

een afleveradres in Nederland.

 

Wordt er ook naar het buitenland verzonden?

Voor bestellingen naar het buitenland gelden andere levertijden en verzendkosten. Voor meer informatie kunt u contact met onze klantenservice opnemen!

Bezorging

Wat als ik meerdere artikelen besteld heb?

Wanneer u meerdere artikelen in één keer bestelt, doen wij ons best om alle artikelen ook in één keer bij u te laten bezorgen. De levertijd van uw hele bestelling wordt in dat geval gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd. Wilt u dat uw artikelen apart worden verzonden? Neem dan via het contactformulier contact met ons op!

 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij streven ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk te laten bezorgen.

Is het langer dan 4 werkdagen geleden dat u een bestelling geplaatst heeft en heeft u de bestelling nog niet ontvangen, neemt u dan contact met ons op.

Als deze periode korter is dan 4 werkdagen, verzoeken wij u vriendelijk om geduld. Het is namelijk mogelijk dat uw pakket binnen deze termijn alsnog bezorgd wordt. Ook is het mogelijk dat de bezorger uw bestelling heeft afgeleverd bij uw medebewoners of bij uw buren. Hierom verzoeken wij u om bij uw buren of medebewoners navraag te doen.

 

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, wat nu?

Voor de status van uw bestelling kunt u contact met ons opnemen.