Retourneren

Kan ik mijn artikel retourneren?

Als uw artikel, om welke reden dan ook, niet bevalt, mag u het retourneren. Daar doen wij niet moeilijk over! We verwachten wel dat het artikel onbeschadigd is en aan de bepalingen in onze algemene voorwaarden voldoet.

Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Wij zijn niet verantwoordelijk voor beschadigingen of zoekraken tijdens het retourneren. Tevens zijn de kosten voor het terugsturen voor de koper.

 

Onder welke voorwaarden mag ik mijn artikel retourneren?

Om uw artikel te kunnen retourneren moet dit aan bepaalde voorwaarden voldoen:

  • Het artikel moet geretourneerd worden binnen de zichttermijn van 14 dagen. De termijn gaat in op de dag na de ontvangst van uw bestelling. Indien u meerdere producten heeft besteld en ervoor heeft gekozen deze apart te ontvangen in verband met afwijkende leverdata, dan gaat uw bedenktijd in wanneer u het laatste product van de bestelling heeft ontvangen .
  • U dient uw retourzending per e-mail aan ons door te geven. 
  • Het artikel moet in de originele staat zijn en indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking geretourneerd worden.
  • U moet de pakbon of (kopie) factuur meezenden met de retourzending.

 

Wat als mijn artikel niet aan deze voorwaarden voldoet?

U kunt een artikel niet terugsturen als deze niet aan de gestelde voorwaarden voldoet.

Houdt u er rekening mee dat de betalingsverplichting van de bestelling blijft bestaan. Neemt u in geval van twijfel contact op met onze klantenservice.

 

Hoe retourneer ik mijn bestelling?

Neem voor het retourneren van uw bestelling contact met onze klantenservice op!