Met welke methoden kan ik betalen?
U kunt bij onze webshop op één van de onderstaande manieren betalen:
Factuur
Deze betaalmethode is alleen mogelijk voor bestellingen binnen Nederland. Bij het pakket zit een factuur voor uw bestelling.
U hoeft pas te betalen als u de bestelling heeft ontvangen. U kunt het factuurbedrag ook overmaken op rekeningnummer NL92INGB0009518332 (ING Bank) t.n.v. B.V. Eerste Hulp Dichtbij in Den Haag. Vergeet niet het factuurnummer te vermelden. Zo kunnen wij uw betaling snel en correct afhandelen.
iDEAL
Deze betaalmethode is alleen mogelijk voor bestellingen binnen Nederland. Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als u internetbankiert, kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.
Hoelang duurt de verwerking van een betaling?
Elke betaalmethode heeft een bepaalde verwerkingstijd. Hieronder vindt u een overzicht van de verwerkingstijd van elke betaalmethode.
Verwerkingstijd van 5 werkdagen
-
Acceptgiro
-
iDEAL
-
vooruitbetalen
Waar vind ik informatie over mijn bestelling en betaling?
In uw account vindt u onder het kopje ‘Betalingsinformatie’ de link ‘Bekijk alle facturen’. Als u hierop klikt vindt u al uw betalingsinformatie en facturen tot 6 maanden geleden.
Kan ik de gegevens op mijn factuur aanpassen?
Het is niet mogelijk om factuurgegevens achteraf aan te passen of te wijzigen. Wijzigingen kunt u tijdens het bestelproces invoeren in uw account. Wanneer de bestelling is afgerond, zijn ze per direct van kracht.
Voor vragen kunt u contact opnemen met de klantenservice.
Hoe neem ik contact op over mijn facturen of betalingen?
Als u een vraag heeft over uw betalingen of facturen en u kunt het antwoord niet vinden op deze pagina of onder het kopje ‘Betalingsinformatie’ in uw account, dan kunt u uw vraag voor een snelle en juiste afhandeling naar ons sturen via dit formulier. Vermeldt u hierbij alstublieft de volgende gegevens:
-
Het bestel- of factuurnummer
-
het betaalde bedrag
-
de datum van betaling
-
het rekeningnummer waarnaar u het bedrag heeft overgemaakt
-
het betalingskenmerk dat op uw afschrift vermeld staat
-
de door u gebruikte bankrekening
-
de naam van de rekeninghouder
Waarom heb ik een betalingsherinnering ontvangen?
Wanneer u een betalingsherinnering heeft gekregen, dan hebben wij voor (dat deel van) de betreffende bestelling nog geen betaling van u ontvangen. Nadat u betaald heeft, duurt het een aantal werkdagen voordat wij uw betaling verwerkt hebben. De verwerkingstijd is per betaalmethode verschillend. Meer informatie hierover vindt u onder het kopje Hoe lang duurt de verwerking van mijn betaling? over facturen.
Ik heb het geld per ongeluk overgemaakt naar een verkeerde rekening!
Als u de begunstigde kent, dan kunt u zelf contact opnemen met de begunstigde. Degene die uw overschrijving heeft ontvangen, kan dit bedrag vervolgens terugstorten op uw rekening. Als u de begunstigde niet kent of als het niet lukt om het bedrag terug te krijgen, kunt u contact opnemen met uw bank. Zij kunnen vervolgens optreden als bemiddelaar. Houdt u er wel rekening mee dat uw factuur nog openstaat en nog voldaan moet worden.
Ik heb mijn artikel geretourneerd, wanneer krijg ik mijn geld terug?
Als u gekozen heeft voor de betaalmethode acceptgiro en u heeft nog niet betaald, dan komt uw betalingsverplichting te vervallen zodra de retourzending of de annulering is verwerkt. Als u al heeft betaald, wordt het bedrag na ontvangst van het artikel binnen 5 werkdagen teruggestort. Bovendien storten wij ook de verzendkosten terug die in rekening zijn gebracht voor uw bestelling. De kosten voor het terugsturen zijn daarentegen voor de koper.
Als u de bestelling heeft betaald met iDEAL, dan kunt u het betaalde bedrag binnen 5 werkdagen na de verwerkingsdatum van uw retour of annulering op uw rekening verwachten.
Ik heb dubbel of te veel betaald, wanneer krijg ik dit terug?
B.V. Eerste Hulp Dichtbij stort teveel betaalde bedragen binnen 3 weken aan u terug. Mocht u na 3 weken uw geld nog niet terug hebben, neemt u dan contact op met onze klantenservice.